۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دپارتمان فنی تجهیزات پزشکی

برای آنکه همیشه در آرامش کار کنید ،برای تعمیر و سرویس تجهیزات پزشکی مرکزتان ، دقیق انتخاب کنید...

حتما تا کنون پیش آمده که در هنگام کار با تجهیزات پزشکی مطب یا مرکزتان برای بیماران ، دستگاه دچار نقص فنی شده و دیگر قادر به استفاده از آن برای ادامه ی کار بیماران نبودید!!

حتما متوجه شده اید که نگهداری و مراقبت از تجهیزات پزشکی تان ، وقت و انرژی زیادی را از شما تلف می کند!!…
و یا شاید هم نگران خرابی های مکرر تجهیزات مرکزتان هستید ،…

اما هر چه که هست بیماران شما نقص فنی و خرابی غیر منتظره ی دستگاه های تان را در حین عمل یا قبل از عمل به حساب ضعف خدمات مرکزتان خواهند گذاشت و در اندک زمانی در می یابید که سایقه ی تمام خدمات درخشان گذشته ی شما و تمام ذهنیت مثبت بیماران به سرعت جای خود را به یک ذهنیت منفی و نمایشی ضعیف از حسن شهرت شما در میان بیماران و مخاطبانتان می دهد .

بسیاری از شرکت های فعال در سطح کشور خدماتی نه چندان مناسب شان و جایگاه شغلی شما در شهر و محل فعالیتتان ارائه می کنند و در برابر انتقاد های روز افزون راه تقابل و توجیه را در پیش می گیرند …

اما چه باید کرد ؟؟ ….

شرکت سپهر طب پارسیان که از متخصصان و مهندسان تراز اول مهندسی پزشکی از اساتید و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان قطب علمی مهندسی پزشکی در ایران و اولین دانشگاه پیشرو و مطرح کشور در زمینه ی مهندسی پزشکی و شاخه های وابسته به آن است.

طرح پشتیبانی و خدمات فنی و مهندسی را برای سرویس و عیب یابی تجهیزات پزشکی در حوزه ی دستگاههای درمان چاقی موضعی و پوست، لیزر را فراهم آورده است که بدون هیچ دغدغه ای تمام مشکلات روزمره ی شما را در سریعترین زمان ممکن رفع می نماید.

ویژگی های طرح خدمات فنی:

گارانتی خدمات

تحویل فوری

تعمیرات سریع

بر این اساس با ارائه ی پشتیبانی های دوره ای از مطب ها و کلینیک های فعال در سطح کشور و با دقتی نظام مند و از سوی دیگر آموزش اصول استفاده و نگهداری پیشگیرانه از تجهیزات پزشکی، خدماتی در خور پزشکان محترم و متخصصان گرامی را ارائه می نماید.

امید است قدمی هر چند کوچک را در این خصوص برداریم

درخواست خدمات فنی:

  • Please enter a value between ۱۱ and ۱۱.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

تمامی حقوق متعلق است به شرکت سپهر طب پارسیان

There are no products
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷