۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دوره اصول راه اندازی مراکز تغذیه و درمان چاقی موضعی

 

پزشکان محترم 
مدت هاست که چاقی و اضافه وزن در جامعه ی ما به عنوان موضوعی چالش برانگیز و مهم در صدر اخبار و گزارش ها و تحلیل های فراوان کارشناسان عرصه ی سلامت  قرار گرفته است. چرا که طبق آمار ها بیش از ۴۰ درصد جامعه را افرادی با درجاتی از اضافه وزن تا چاقی موضعی و چاقی عمومی تشکیل می دهد. ضرورت توجه جامعه ی محترم پزشکی به درمان این بیماری در جامعه کنونی، به عنوان رسالت مهم شما پزشکان محترم در مراقبت و صیانت از سلامت جامعه و  پایش و درمان بیماری هایی این  چنین، که جامعه ی ما سال هاست با آن دست به گریبان است از یک سو ، و تلاش برای ارائه ی پاسخی مناسب به این طیف وسیع از تقاضای جامعه از سوی دیگر  ، این موضوع ، بیش از پیش ذهن دلسوزان عرصه ی سلامت جامعه ، را به خود مشغول داشته است.

متاسفانه در شرایط کنونی که بسیاری از مراکز درمان چاقی موضعی با سوء استفاده از خلاء فقدان حضور پزشکان با تجربه و مسلط به دانش روز در حوزه ی درمان چاقی موضعی ، اقدام به تشکیل مراکز فاقد صلاحیت ورواج  تبلیغات فریبنده در سطح وسیعی از جامعه  نموده اند و افراد متقاضی درمان چاقی نیز در جستجوی سلامت جسم و تناسب اندام خویش پا به مراکزی می گذارند که ، سودا گران حوزه ی سلامت ، خود را در جایگاه پزشکی توانمند و با دانش  به همگان معرفی می نمایند.

 

 

 

 

هر چند روند افزایش آگاهی های مخاطبان این مراکز با اطلاع از عدم صلاحیت آنها نوید پس زدن مراکز فاقد صلاحیت را از کانون توجه افراد متقاضی درمان چاقی موضعی در جامعه ، به همراه داشته است. اما باید دقت نمود که ایجاد ذهنیت منفی در ضمیر جامعه ما ، میراث شوم این مراکز تا مدت ها  خواهد بود.

از این رو بر آن شدیم تا با ارائه این طرح به جامعه ی محترم پزشکی قدمی مهم را به جهت بازگرداندن پزشک به جایگاه خطیر درمان در حوزه ی چاقی های موضعی و عمومی و زدودن نگاه منفی جامعه به فعالان این حوزه از سلامت ، برداریم.
از راهکارهای مهم رسیدن به این هدف استفاده از توان شرکتهای تجهیزات پزشکی متعهد و دانش محور در ارتقای شاخصهای فعالیت درمانی پزشکان میباشد و بر این اساس در کنار آغاز دوره های آموزشی برای ترویج آشنایی علمی با تکنیک های موثر در درمان چاقی ، اقدام به عرضه و ارائه ی تجهیزات پزشکی با تخفیف های ویژه  نموده ایم تا دغدغه های مالی پزشکان فعال در این حوزه را نیز به کمترین میزان ممکن در این شرایط نابسامان اقتصادی، برسانیم .

ویژگی های طرح:

۱- فروش دستگاههای در حد نو درمان چاقی موضعی با گارانتی شش ماهه اختصاصی از سوی شرکت سپهر طب پارسیان

۲-اعطای ۱۰تا ۲۰% تخفیف ویژه متناسب برای هر کدام از همکارانی که یک و یا چند دوره آموزشی (پایه یک ،پایه دو ، پکیج غیر حضوری ) را گذرانده باشند.

۳-شرکت در دوره جامع آموزشی و نکات تکنیکی هر دستگاه بصورت رایگان

۴-امکان استفاده از خدمات ارتقاء فنی دستگاه خریداری شده با ۵۰% تخفیف
(به ازای خرید بالای پنجاه ملیون تومان این خدمت بصورت رایگان ارایه میگردد)

تمامی حقوق متعلق است به شرکت سپهر طب پارسیان

There are no products
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷